Аустралијски лекар опште праксе др Дејвид Никсон се придружио Икониц да укратко објасни шта је пронашао у ковид ињекцијама. Он верује да су предмети које је видео под микроскопом, након консултација са другима, компоненте микрокола.
Узорке ковид ињекција није лако набавити, али др Никсон је успео да набави четири бочице Фајзерове ковид „вакцине“ и стави њихове узорке под микроскоп. Четири бочице су биле из исте производне серије. Иако је успео да прегледа само четири бочице, његови налази су слични онима... Ла Куинта Цолумна други истраживачи широм света.
9. децембар 2022. (11 минута)
Додатна литература:
- Научници сумњају да вакцине против Ковида садрже графен и нанотехнологију који оштећују имуни систем и изазивају рак
- Научници широм света расправљају о открићу нанотехнологије пронађене у вакцинама против COVID-19 и чудним структурама пронађеним у крви вакцинисаних

Експозу је хитно потребна ваша помоћ…
Можете ли, молим вас, помоћи да се одржи рад искреног, поузданог, моћног и истинитог новинарства часописа The Expose?
Ваша влада и велике технолошке организације
покушајте да утишате и искључите The Expose.
Зато нам је потребна ваша помоћ да бисмо осигурали
можемо наставити да вам доносимо
чињенице које мејнстрим одбија.
Влада нас не финансира
да објављују лажи и пропаганду на својим
у име као што су мејнстрим медији.
Уместо тога, ослањамо се искључиво на вашу подршку. Зато
молимо вас да нас подржите у нашим напорима да донесемо
ви искрено, поуздано, истраживачко новинарство
данас. Безбедно је, брзо и једноставно.
Молимо вас да изаберете жељени начин испод како бисте показали своју подршку.
Категорије: Бреакинг Невс, Свет Вести
Изненађени? Ја нисам!
Као „лаик“ нећу постати „паметан изнад свог положаја“, али једна ствар коју ћу... do Знам да нема ничег доброг у ковид вакцинама.
Можеш проверити на Islander-у, свако може, само како сам се ја снашао пре годину дана или нешто дуже када је истина била толико страшна да сам јој поверовао тек када сам је видео својим очима.
СТАРИ андроид или нови + инсталиран Блутут скенер. Показаће их све, вакцинисане људе, МАЦ адресе које емитују. Могу да изазову болест код свакога ко је осетљив ако је гужва и ако сте заглављени у њој.
Наравно, многи су болесни и умиру или су мртви, како би природни електромагнетни таласи људског тела могли да се носе са тим. Сви су они антене, пријемници и предајници – и чак не знају зашто су толико болесни.
Осамдесетих година прошлог века постојао је војни пројекат под називом Биг МАК, у оквиру којег је развијена вакцина која се убризгава у све мобилне микрочипове ради геолокализације.
Примењује се од средине деведесетих и сада сви убризгани или премазани електронски уређаји имају МАЦ адресу.
ГунделП, геније си!
Сумњам да би се ико овде не сложио да вакцине нису добре, и ценим твоју скромност. Али наука се бави специфичностима, а овај чланак и „докази“ су далеко од тога, без обзира на то шта нас може или не може изненадити ових чудних дана.
Овде имамо лекара опште праксе који звучи пијано (или можда добијеног убода и маже) – породичног лекара, а не стручњака за микроскопију, микроелектронику или било коју релевантну област, спекулише нејасно и неелоквентно и покушавајући да буде веома „памучан изнад свог положаја“.
И с обзиром на лаковерност у доказима испод, „паметност изнад свог положаја“ мора бити заразна као и такозвани ковид.
Ево вам мало науке, још налаза група, анализа, укључена полиција, шта се може учинити итд.
Молим вас, одвојите време.
https://nzdsos.com/wp-content/uploads/2022/04/Presentation-Microtech.pdf
То је добар збир доказа – и хвала вам на њему. Међутим, и даље је проблематично.
Моје (нестручне) очи виде много углова од 90 степени, а све што знам о облицима на бази угљеника (графен, итд.) указује да би требало да буде 60 степени. Требало би да видимо шестоуглове, а не квадрате, а постоји само једна слика са првим. То што постоје оба само имплицира више неодговорених питања – и то не тривијалних. Даље, постоји превише разноликости облика (узмимо само квадратне) да би постојао одговор на то чему служе.
Ако је постојао план и сврха за ову „технологију“, морала би постојати донекле права линија између форме и функције. Да би било или радило било шта „електронско“ (колико год тај предлог био чудан у воденом свету биологије), морало би постојати много више доследности у форми него што видимо. Нешто што се прави морало би да прати много доследније структурирани шаблон, а производ би морао бити препознатљив као посебан предмет који бисмо могли да именујемо – ох, ето још једног тог и тог модела. На другом крају спектра могућности, ако су ове структуре ту само да делују као окосница формација угрушака, онда доследност форме не би била важна на исти начин и било која структура би била важна.
Овде видимо безброј јединствених структура. Свака је другачија, нису реплике различитих врста или модела. А то се не слаже са закључком о нечему технолошки софистициранијем од ствари на нижем крају спектра, као што су уређаји за прављење угрушака. Хипотеза о томе шта ове ствари раде мора да се подудара са хипотезом о томе шта оне јесу, и мора постојати свеобухватно објашњење које би објаснило све што се види под свим микроскопима.
У овом тренутку, не мислим да је контроверзно приметити сав тај отпад разних врста у посматраним узорцима, и постоји све већи консензус да су стандарди контроле квалитета производње били и јесу ужасни, да је контаминација свим врстама материјала стандард. И то би боље објаснило оно што видимо, а то је огромна разноликост материје, мале и велике, вештачке и природне, од кристала до метала, стакла и још много тога. Али то и даље оставља отворена питања шта је та материја, зашто је ту и шта ради – намерне и ненамерне последице.
Ово су фундаментална питања на која треба одговорити много пре него што се закључи да се управо то тврди – препознајући да се тврдње крећу од стварне, произведене микроелектронике до самосастављајућих структура на бази угљеника које интерагују са ЕМП-овима да би произвеле де факто електронске апарате, до жица, цеви, плоча и кристала чија се сврха не може закључити из њихових облика, до безбројних делова смећа у позадини свих слика. То је као експеримент са горилама где када вам се каже да погледате једну ствар, не примећујете све остало, па сви гледају у велику ствар у средини и не питају шта је све то смеће у позадини.
За сваку тврдњу коју изнесете без чврстог и квалификованог оквира, постоји далеко више имплицитних питања.
Одустаните од закључака и наставите да постављате питања.
Оно што ми је јасно након што сам детаљније саслушао ваше доказе јесте да ви не слушате (или, вероватније, не разумете) исто. Детаљи и нијансе су важни.
Готово.
Борису и екипи је потребна љутита главобоља
Он има очигледну говорну ману. У свом првом интервјуу о објављивању овог открића (са Маријом Зи), он једноставно представља ово најновије откриће и обоје – позивају „стручњаке“ у овој области да погледају ово и помогну нам да разумемо чему сведочимо. Ово је само даља презентација ових налаза. Зар људима није дозвољено да представе своја истраживања и траже додатну стручност како би се уверили у оно што сами не могу даље да екстраполирају?
Зашто неко мора бити дочекан нападом на своју личност и нокаутиран ударцем из бекхенда због својих „недовољних“ квалификација? Све то када било ко од нас гледалаца не зна готово ништа о њима.
Др Дејвид Никсон је показао ништа мање од храбрости (у данашњој клими претњи према свакоме ко се усуди да говори о истини)... и то чини чисто да би питао да ли неко „квалификован“ може да помогне у утврђивању ових налаза. Требало би да се стидите својих увредљивих опаски. Подигните људе! Посебно у овом критичном тренутку људске историје и престаните да губите драгоцено време и помозите.
У праву си: срамота ме је што се придружујем лажној дебати и што вређам друге и себе увредама.
Волео бих да радознали људи заиста раде оно што предлажете: указују на аномалије и постављају добра питања. Али то не раде. Долазе до закључака и дају лаковерним масама дивље идеје у које ће веровати, а које продубљују страх и незнање.
Постоје погрешне/нетачне/дезинформације са свих страна. Ми који заиста желимо да знамо истину морамо да се држимо агностичког, скептичног, рационалног, образложеног, на доказима заснованог, ублажавајући страх, мирног средњег пута.
У реду, али оно што видим је да су неки од нас и даље веома „људи“ и др Никсон нам само скреће пажњу на ово у случају да је то од заиста значаја. Интервју са ICKE-ом сам видео више као разговор између других људи. Нисмо сви квалификовани стручњаци у било којој области (шта год квалификовано значило – заправо).
Дакле, било је испод просека... Ипак ме фасцинира какви су чији налази, заиста сам посвећен учењу и сваки доказ/налаз који су људи „спремни“ да поделе привлачи моју пажњу. Моја памет ће учинити остало.
Слажем се да је заглушујућа тишина свуда – од нашег такозваног стручног тима... заглушујућа. Па ипак, то је управо оно што је чуло неквалификовани глас како проговара, свакоме ко ће слушати... и каже „погледајте шта сам нашао“.
То је све. Никсонове спекулације нисам схватио као озбиљан улог у игри – уопште, једноставно сам их ценио и наставио даље.
Заиста је то оно са чиме се највише борим, како да не створим још више страха него што је већ случај – са другима – али тај коњ је већ побегао. Масе ће на крају сустићи када за то дође време. Апсолутно морамо да осветлимо сваку истину/доказ на који наиђемо.
Људски је спекулисати.
Аплаудирам вашем „одмереном“ високом стандарду доказа и сведочења који се захтева и слажем се. Можда обоје треба да протресемо дрво много јаче него што смо то чинили – или да пробудимо лавове... још лавова.
Диван одговор. Слажем се са тобом у свему.
Било би фасцинантно сазнати проценат људи у овој земљи, САД, који једноставно одбијају да поверују у ову чињеницу, и проценат људи у свету који једноставно не могу да чују ово. Сумњам да би ме број људи у овој нацији који одбијају запањио!
Тек почиње да се чује да ће бити криминалци
Апсолутна глупост!
Др Рајан Кол је анализирао вакцине компанија Фајзер Џ&Џ и Модерна „овде...“
https://thehighwire.com/videos/the-highwires-lab-investigation-of-covid-vaccines/
Па, др Рајан Кол је тврдио да правоугаоне структуре настају од метала који се љушти са игле шприца – међутим, оне дефинитивно изгледају као плоче са микроколом, као што је случај са паметном прашином: https://dissidentvoice.org/2021/09/smart-dust-a-tiny-part-of-what-theyve-got-planned-for-you/
Не, др Кол је рекао да су правоугаоне структуре кристали холестерола. Као природне структуре, свака би била јединствена, попут пахуљица, и то би боље објаснило јединственост сваког од „чипова“ на овим сликама. Размислите о томе.
Такође, паметна прашина је за редове величине већа од оне која се овде приказује под великим увећањем.
Жао ми је, али нису јединствени и сви делови се могу идентификовати, сви се могу наћи у научним материјалима. Погледајте линк о феномену MAC, СВИ су НАВЕДЕНИ.
Према фотографијама и ВИДЕО СНИМЦИМА ових „нано рачунарских делова“, они су мање-више исти.
Зато једноставно посумњајте да ће вам остали, нови апостоли који су се појавили ГОДИНУ ДАН КАСНИЈЕ (током тог времена су отровали милијарде вакцинама против ковида) врло вероватно показати лажни материјал. Крај.
Ова нано кола и други елементи су фотографисани и објављени на orwell.city пре годину дана (који је превео шпанске чланке и видео записе на енглески), видели смо их све.
Слободно проверите, то је оригинални материјал, они су обезбедили да њихови докази важе на било ком МЕЂУНАРОДНОМ суду. У ствари, понудили су се да сведоче, али никога није било брига – намерно. Сада када више не могу да крију истину и када то више није битно (милијарде су вакцинисане), покушавају да утичу на наратив полуистином – полулажима или једноставно скандалозним лажима – холестеролом…
Извините, потпуно сте у криву. Удата сам за једног од НАЈБОЉИХ СТРУЧЊАКА у области електронских кола и компјутерског програмирања већ 52 године и добро сам упозната са тим шта је потребно за ПРОИЗВОДЊУ таквих уређаја. Такође сам обавила ОПСЕЖНО, мислим баш ОПСЕЖНО истраживање на интернету када је ова тврдња први пут изнета, и то је ПОТПУНА БЕСМИСЛЕНОСТ. Доктор у овом видеу нема НИ ТРУЧАК стручности ни у једној области која би га квалификовала да износи такве тврдње. Ови уређаји НЕ ПОСТОЈЕ. Све што иоле подсећа на такве уређаје је за редове величине ВЕЋЕ од ових тачака.
Још једна ствар коју треба имати на уму: постоји тврдња да се у снимцима налази графен, или једињења графена. Треба напоменути да графен формира ХЕКСАГОНАЛНЕ кристале. Дакле, ови ПРАВОУГАОНИ облици нису направљени од графена, и чак и ако би се показало да у неким снимцима постоји графен, потпуно је немогуће да то доводи до појаве било каквих микрокола.
Извини Пат, али ако је твој муж провео 52 године на терену, под претпоставком да је постао стручњак у веома младим годинама, рецимо 25 – 25+52=77 година најмање и пензионер.
Ове ствари су прилично нове, знаш.
МАЦ адресе су доказ, јер је то протокол, не могу се појавити без идентификације произвођача и уређаја – али сада их има.
Што се тиче мужа, мој је виши мрежни инжењер, а ја сам MCP (Microsoft Certified Professional) и још нисмо достигли тужне године када се људи муче да усвоје и разумеју нове информације.
Ово је мали – и прилично нов – видео (из Ла Кинта Колумне, овог октобра, Фајзер) слободно погледајте елементе у њему.
„Анализа ЈЕДНЕ Фајзерове капљице под оптичким микроскопом, закључно са 31. октобром 2022. ГРАФЕН, УГЉЕНИЧНЕ НАНОЦЕВИ НА БАЗИ ГРАФЕНА И ГРАФЕНСКЕ МИКРО-ЛИСТИЋЕ. То је све што Фајзерова вакцина садржи, осим МИКРОТЕХНОЛОГИЈЕ.“
https://www.laquintacolumna.info/translations/anlysis-of-a-single-pfizer-droplet-under-the-optical-microscope-as-of-october-31-2022/
Прво, какве доказе ико овде има да је Кол командант? Тако је. Никакав. Он је један од најразумнијих, најодговорнијих, најрационалнијих, најумеренијих и најстручнијих гласова, и био је потпуно у праву све време, као и његова когорта са А-листе.
Друго, експеримент са MAC адресом је (или би требало да буде) изузетно једноставан за самостално извођење са било којим мобилним телефоном. Зато урадите експеримент и јавите се. И поставите линк за видео који вас води кроз експеримент, како би сви могли да га ураде.
Треће, управо је ова врста маргиналних „доказа“ оно што чини епитет „теорије завере“ тако лаким за подржавање. Само је један кратак корак од нанотехнологије и графена до ванземаљског семена у (полу)умовима већине нормалних људи. А ове ствари плаше људе, одржавају страх. Није корисно.
Наука се у целини креће споро, са дисконтинуитетима револуционарне теорије успут. Донесите пробоје, али дозволите да их свет научно потврди (експеримент или посматрање понови и прегледа) пре него што их прихвати као веровање. Престаните да будете толико проклето лаковерни према свим најгорим могућностима и дајте времена и простора научном процесу да произведе поуздане резултате.
Нисам сигуран да ли у овом већ доста токсичном производу има нанотехнологије, графена или ванземаљског семена, али док не постоје ЈАСНИ докази поткрепљени довољно поузданим гласовима, ја сам агностик и нисам везан. И сви ви који ово подржавате такође НЕ ЗНАТЕ, само верујете на основу најоскуднијих доказа које износе људи који спекулишу изнад своје стручности.
Гледајући управо постављени видео о Квинта Колумни (и да, гледао сам много њихових ствари), то је само још једна нејасноћа коју представља полустручњак. Слике – наглашено – НЕ „говоре саме за себе“. И да, потребно је да видимо процес „склапања“ и да нам га представи... кохерентна, свеобухватна теорија шта је ово и којој сврси служи, какву штету наноси. „Можда“ и „можда“ нису једнако „јесте“.
До сада нисам чуо ниједног патолога да каже: „Да, видимо графен и нанотехнологију у језгру ових дугих еластичних угрушака.“ Посматрали смо велики узорак узорака из целог света и видимо доследан образац доказа. Молим вас, покажите ми да ли имате неког стручњака који ово каже.
Ако постоје графен и нанотехнологија, онда то мора да се уклопи у медицинске доказе, да се уклопи у ширу теорију и да има смисла заједно са свим осталим доказима које имамо. Ко промовише такву теорију?
Дакле, док се таква теорија не постулира, сачекајте и наставите да слушате све гласове, али се ослањајте само на оно што сигурно ЗНАМО – или колико год тренутно можемо бити сигурни.
О, и заборавио сам да напоменем да је ово „ГРАФЕН, УГЉЕНИЧНЕ НАНОЦЕВИ НА БАЗИ ГРАФЕНА И ГРАФЕНСКИ МИКРО-ЛИСТИЋИ“ у Фајзеровом is „осим МИКРОТЕХНОЛОГИЈЕ“.
Застаните и размислите о овоме на тренутак.
У видеу се приказује „графен“, али нема виђења „нанотехнологије“. У Никсоновом видеу, то је нанотехнологија, али нема виђења графена. И нема виђења ванземаљаца ни у једном.
Како се то сабира?
Ако говоримо о производу попут „Фајзера“ без квалификованог помињања серија или сугерисања да постоје докази о разликама између серија, земаља итд., онда би иста супстанца требало да буде у свакој бочици и да је свако може да види. Тако наука функционише.
Колови људи (он плус други поменути сарадници, на пример у Немачкој) су погледали (око?) 100 бочица и нису видели графен или нанотехнологију. Није довољно само га назвати командантом и завршити, осим ако нисте потпуни идиот. Мора постојати боље објашњење; а ако га нема, онда се вратите на неизвесност око графена и нанотехнологије док не буду доступне боље информације.
"Прво, какве доказе ико овде има да је Кол командант? Тачно. Никакав."
Волео бих да си у праву, али ниси. Ово није први пут од њега. Био је изазван и на тему вируса. Можете то пронаћи на Truthcomestolight – или је највећи незналица или је командант. Ви бирате.
"Друго, експеримент са MAC адресом је (или би требало да буде) изузетно једноставан за самостално извођење са било којим мобилним телефоном."
Шта кажете на читање и гледање материјала уместо да само понављате једнострано, веома сумњиво мишљење?
ПОКУШАЛИ СУ ДА ТО САКРИЈУ. Зато га приказује само СТАРИ АНДРОИД или нови са Блутут скенером. Али се може приказати на Ајфону уз мали „трик“ (кажу). Све је у овом ВИДЕО-у, ПОГЛЕДАЈТЕ ГА, МОЛИМ ВАС? Након тога, ако буде још питања, радо ћу одговорити ако могу.
https://www.brighteon.com/470607bc-7d99-4d87-9f97-3dc7a9a564a4
Процес склапања је у видеу – заправо у многима јер га није само Ла Кинта Колумна показала. Иначе, то је стара наука (заснована на старој науци званој Теслина пореза).
https://www.youtube.com/watch?v=w1d0Lg6wuvc
Што се тиче страха, не разумеш поенту. Докле год нанотехнологија делује на вакцинисане, може циљано да делује и људи падају као муве. Ти МАК морају имати сврху.
Боље не знати? То је као када бисте имали рак и изабрали да не знате за њега уместо да покушате да га лечите.
И изгледа да постоји „третман“. Опет, хвала Ла Кинта Колумни. Не могу да проценим да ли ради или не, али инжењер у овој области вероватно не само да може да утврди већ може и да га направи – на крају видеа постоји цртеж како да се направи алат ЗА ПРЖЕЊЕ НАНОРУТЕРА. У том случају, још увек имате графен оксид у себи – али више нема „крста на вама“.
„Третман“ према Ла Кинта Колумни (осим тога кажу и доказали су да антиоксиданти и НАЦ разграђују графен). Ипак, не бих то покушао са пејсмејкером.
„Високонапонски електромагнетни импулси (ЕМП) за пржење убризгане нанотехнологије. МАЦ адресе су онемогућене.“ (Прво питајте свог доктора или омиљеног инжењера...)
https://www.brighteon.com/34b1dc95-6c1a-4c35-b98c-012a47060e5a
Заборавио сам али је веома ВАЖНО.
Погледајте видео повезан са фотографијом. Они не додирују алат особи, већ само генеришу електромагнетно поље. (ако смо добро разумели).
Изгледа да сам мало нервозан
Јер је свет пун глупих људи, част изузецима.
Стално понављаш исту ствар и не одговараш на моја аргументована питања. Сумњам.
Закључак, за мене: не кажем да у снимцима нема графена и технологије, само кажем да су докази ужасно танки и да они који их промовишу не делују поуздано.Ако желите да верујете у то као у религиозну ствар, само реците, али немојте се претварати да су наука и разум на вашој страни.
И да се зна, сваки пут када морате да се повучете у Брајтон по извор, већ сте изгубили кредибилитет.
Лоши људи увек висе
Докажи
Добро, хајде да причамо о томе колико је др Кол веродостојан – али не клеветом већ доказима.
https://truthcomestolight.com/dr-joseph-yi-streetmd-with-drs-tom-cowan-andrew-kaufman-mark-bailey-a-response-to-claims-by-drs-robert-malone-peter-mccullough-ryan-cole-that-sars-cov-2-has-been-isolated-is-a-disease-ca/
https://www.laquintacolumna.info/translations/dr-ryan-cole-lied-the-german-scientists-found-graphene-in-the-vaccines/
Што се тиче другог, Рода је написала да јој случај није довољно јасан. Мој одговор је да је Рода новинарка, претпостављам да може пронаћи начин да пита Делгада о нејасним детаљима.
Веома је важно знати – пошто не можемо сви бити професионалци у свакој погођеној области – ко је кредибилан, а ко није.
Ово није доказ, већ само мишљење. Даље, постоје (најмање) две парадигме или оквира у функцији (теорија клица и теорија терена/егзозома) које обе имају вредност.
Поштујем Кована, некога са ким је мој (доктор) отац водио дуге разговоре и чије сам идеје промовисао већ у пролеће 2020. (видети https://unmasked.icu/1-covid/alternate/exosome/).
Др Кол делује искључиво у оквиру теорије клица и позива се на прилично конвенционалне и уобичајене „чињенице“, и у том оквиру, колико ја знам, његове тврдње и изјаве су „тачне“. Др Кован је такође „у праву“ у оквирима које користи. Дакле, др Клоуз није „погрешан“, и говорити језиком естаблишмента када је неко јавна личност од значајног утицаја једина је паметна ствар.
Молим вас, немојте се запетљати у дихотомију исправно/погрешно која је углавном лажна конструкција. Ово је време када треба да проширимо своје оквире и концепте како бисмо укључили нове идеје, укључујући и целу нанотехнолошку револуцију која је веома стварна (али не значи нужно да је већ завршена).
Веруј и провери; али тамо где провера звучи као др Никсон, буди скептичан док не добијеш потврду одлучнијих гласова.
Истина долази и лоши ће бити позвани на одговорност
Ево линка до чланка о Коловим запажањима у часопису Expose: https://expose-news.com/2022/12/14/ryan-cole-gives-his-insights-into-covid-vaccines/
Можете прочитати (да не морате да се трудите да слушате): холестерол.
Од данас, Раџ Пател, горе наведен, има 8+ за свој коментар у којем погрешно цитира Кола и инсистира на халуцинирајућим микроколовима, а ја имам 1+ за његову исправку. Чини се да то потврђује однос заблуде и јасног разума у овом простору.
Он је лажан. Мора да јесте, нема другог објашњења.
Једна од метода коју користе против нас је океан информација где морате да играте Пепељугу да бисте пронашли оне неколико правих међу полуистинама, полулажима или очигледним лажима.
Зато сам и рекао – само Ла Кинта Колумна – јер су они први открили нанотехнологију и први упозорили људе. Сви остали су дошли после њих, многи очигледно да би смањили штету од информација које је дала Ла Кинта Колумна. Једна од метода је ова, неко каже ово (различита кола, различито ово или оно), други каже кристали холестерола – све док не дође до нивоа када сте толико збуњени да одустанете.
ЛА КИНТА КОЛУМНА ЈЕ ЈЕДИНИ 100% ВЕРОДАТАН ИЗВОР. Зато што су они први открили графен оксид у вакцинама. Без њих можда никада не бисмо сазнали.
Извините, али НЕ, КАТЕГОРИЧНО НЕ. Ла Кинта Колумна је можда била та која нас је упозорила на могућност графен оксида, али то не значи да знају да у ињекцијама постоје микрокола или да се она могу формирати. Немају стручност да уопште изнесу ту тврдњу. Један од њих има диплому инжењера, али то не гарантује да зна било шта о ОВОЈ области инжењерства. Озбиљно су нарушили своју тврдњу о кредибилитету изношењем ове последње тврдње. Др Кол је рекао да НИСУ пронашли графен или графенска једињења у узорцима које су испитали. То не значи да друге бочице не садрже графен. Али чињеница је да чак и ако је Ла Кинта Колумна у праву у вези са графеном у неким ињекцијама, то не значи да у неким ињекцијама постоје МИКРОКОЛА. НЕМАМО ТЕХНОЛОГИЈУ ЗА ПРОИЗВОДЊУ ТАКВИХ МИКРОКОЛА, А АКО БИСМО ИМАЛИ, БИЛА БИ ПОТРЕБНА ПОСЕБНА ТЕЧНОСТ, И ТО СЕ НЕ БИ ДЕШАВАЛО У ЉУДСКОМ ТКИВУ ИЛИ КРВИ.
Нису чак ни знали, доказали су. Можда ако покушате да коментаришете НАКОН што сте ствари правилно прочитали, проверили доказе итд.?
Наговештај за вас и вашег старијег мужа: Чарлс Либер, и фотографија као помоћ.
Што се тиче научника који ради на овој технологији која – према теби и твом мужу не постоји, листа на крају видеа траје 5 минута, али сам сигурна да су сви лажни само зато што ти тако мислиш.
Да бих вам ПОМОГЛА, истакла сам студије које се односе само на овај мали део (на фотографији), ви и ваш муж жељан истине, који сте мало закаснили са данашњом науком, можда бисте желели да погледате комплетне видео снимке, укључујући и списак студија?? Видим да сте то пропустили иако је било овде у другом коментару...
https://www.brighteon.com/470607bc-7d99-4d87-9f97-3dc7a9a564a4
Није битно ако га ниси узео/узела
Ардис је први открио змијски отров у вакцини. По твојој логици, то га чини 100% веродостојним. А Фелан је открио да постоје две водоводне цеви до „сваког дома и канцеларије у Америци“, и њих двојица су заједно схватили да се змијски отров тако распоређује.
Мислим да је време да преиспиташ сопствено размишљање и лаковерност.
Змијски отров? То би требало да буде биолошки материјал, који је доказ када нико није пронашао биолошки материјал у њима? (Нико веродостојан.)
Ардис је веома брзо почео да ПРОДАЈЕ противотров за претпостављени змијски отров. Ла Куинта Цолумна не продаје ништа…
Плус су рекли: пазите на воду. Змијски отрови су пептиди и према речима др Кауфмана ништа се неће десити ако их прогутате.
Расправљај се са њима ако можеш.
Успут, приметите шта не желе да помену без обзира на све: нановакс (графен, нанотехнологија) и 5Г (4+, бежична енергија) везу.
Али вас сигурно забављају причама о змијском отрову и холестеролу или причама о иРНК и шиљастим протеинима.
Мисао је била јасна из мог тона, али мислим да је Ардис егоцентрична будала, а Фелан је чисти психијатријски случај.
Окамов бријач и мало здравог разума, молим.
Хеј, обилазио сам људе овде последњи пут када је Експоуз објавио ову глупост. Чак сам је однео и човеку који течно говори шпански (могу да читам шпански, али ми то није помогло гледајући видео Ла Кинта Колумне). Рекао је да мисли да је Ла Кинта Колумна непријатељ. Енглески језик који је био наметнут на видеу онемогућава било коме да разуме шпански. Иако је Ла Кинта Колумна открила неке добре ствари, они једноставно немају стручност да уопште изнесу ову тврдњу. То је лажна застава. Слажем се са тобом у потпуности. Срећно вам што ме интернет не оспорава око ове тврдње. Морао сам безброј пута да одговарам на ову глупост последњи пут када је Експоуз објавио ову тврдњу.
Леп покушај. Штета је што се зна да су међу нама 77. бригада (дезинформације) и 450 поузданих гласова које је ЕУ ангажовала да воде наратив. С обзиром на укупан број, вероватно их је доста.
Он мисли да је Ла Кинта Колумна непријатељ? Вау, на основу ког тачно доказа? Можемо ли га видети? Хвала.
Није користио електронску микроскопију и нема никаквог искуства у описивању онога што је видео под инфериорном опремом (која није погодна за намену). Узорци др Никсона су такође остављени на собној температури током назначених временских периода... и снимљено је самосклапање ових наноструктура... а такође и оно што је изгледало као микро машине? на раду на склапању ових чипова. Погледајте његове друге видео снимке. Погледајте и Рикарда Делгада из Ла Кинта Колумне који нам већ скоро 2 године показује ове наноструктуре. Ови узорци бочица се активирају, а садржај расте и склапа се током временских периода, а понекад и на вишим температурама. Урадите мало истраживање... бићете шокирани. Стручњаци широм света нам показују шта се дешава у узорцима крви жртава вакцинације од живих и преминулих људи. То нећете наћи на МСМ-у... погледајте алтернативне веб странице. МСМ блокира доказе на свим фронтовима.
Па, сви су желели паметни телефон и кредитну картицу – сада то могу бити паметни телефон и дебитна картица.
Док је погођен електронским ударом, додатна функција.
https://www.brighteon.com/d986ff07-c53a-4b17-9ada-88a047cdf5a2
Мој телефон и мој ЕМП мерач. Користе мобилне телефоне да ударају људе. Шлаг на торти је што генерише „ковидове“ симптоме (тј. акутни радијацијски синдром са потпуно истим симптомима као што их има тежак грип).
Боб Енагу, и ја имам Трифилд Модел ТФ2, како се ово пореди са твојим мерачем - ако знаш? Нисам много истраживао ЕМФ мераче, али пошто је мој покојни отац био радио-официр трговачке морнарице, некако сам мислио да радио таласи јесу, јесу и да ће нам нанети више штете.
Извини, не познајем Трифилд, а ионако је сложен јер се такозвана „безбедна“ вредност мења по земљама (у Великој Британији је највиша на целом свету) – то значи да им не можеш веровати чак и ако показују зелено.
Додатне материјале можете пронаћи у документарцу: Take Back your Power, у документарцу Дане Ешли о бежичном зрачењу или овде:
https://www.5gexposed.com/
На мом алату можете видети да је мерио mW/m2 у радиофреквентном режиму, велики бројеви представљају тренутну вредност (променљиву), доњи је највиша измерена вредност током те „сесије“ мерења – у мом случају то је било 2-3 минута. Да је била веома висока већи део времена можете видети на малом прозору, висине црних „штапића“, готово константно високе. Такође се може видети да је био у опасној (црвеној) зони (светло десно).
Ако нисте примили вакцине, не брините.
То није тако лако. У видеу (има их још, али за сада као пример), The Graveyard MAC адресе, доказали су да невакцинисани (ковид) људи могу имати и јесу имали MAC.
Постоји неколико могућих начина за то, брисеви (алат за испоруку са оштрим ивицама шупљих влакана), маске (пронађен је графен оксид и многе су повучене, а многе не), друге „вакцине“, храна, лекови, физиолошки раствор итд.
Плус, ако сте осетљиви, то је и даље штетно, ако имате метале у себи (антене), и даље је штетно.
Једна ласта не чини лето.
Када погледам ове слике, видим различите „врсте“ ове „технологије“, много различитих величина и облика, можда чак до те мере да је свака јединствена. Зашто и како би то било? Ако су ово микрочипови, зар сви не би били исти? Јер размотрите супротно: постоји много различитих врста које су присутне од стране – шта? – хиљаде, милионе у свакој бочици, ако се екстраполира са једног увећаног кадра на целину? То имплицира да произвођач прави – опет, шта? – трилионе, квадрилионе ових чипова и различитих врста и сваки од њих дели у сваку бочицу. Само размотрите трошкове, сложеност, логистички изазов тога. А шта је, тачно, теорија сврхе?
Затим узмите у обзир да крупне честице такве величине не би само плутале у течности, већ би се таложиле на дну. Свака бочица би морала да се промућка са сваком екстрахованом дозом. Да ли је то у упутству за употребу?
А то је само гребање по површини разумних контрааргумената.
Окамова бритва, људи. И кристали холестерола благословеног др Кола, чији је тим прегледао 25 пута више бочица.
Добар покушај.
Жао ми је, али РУПЕ нису УРЕЂАЈИ. Рупа није транзистор или отпорник или диода. То је нека врста лоше формираног кристала, а не коло.
Престани да се шалиш, зар не? Међу фотографијама се налази и video, Такође.
То је микротехнологија, тачка, и није био ни довољно добар покушај, Пат. Чланци о њима излазе – иначе – од 2007. године, са детаљима протокола итд.
https://www.orwell.city/2022/02/microcircuitry.html
И ово је о нано-'хоботници' коју је пронашао др Мадеј. Шта је рекао тај стари шарлатан Кол, шта су то били?
https://www.orwell.city/2021/12/nanotechnology.html
Питам се шта би видели на Роршаховом тесту.
Ако погледате видео Рајана Кола (такође објављен на овој страници (барем за сада)), он каже да су ови правоугаони облици кристали хлоресторола и да су прилично чести…
Мора да се јако зноје. Магнетни холестерол. лол, лол.
МАЦ адреса која емитује холестерол. Вау.
https://odysee.com/@TheAmericandebtSlave:5/Graveyard-mac-addresses:f
Иди и пробај. Не заборави да ти је потребна апликација за Bluetooth скенирање на андроиду, осим ако је стара и евентуално кинеска. Чак нису хтели ни да је сакрију.
Велики микрочип у средини изгледа као да има уграђен сензор светлости, можда због свог путовања до мрежњаче како би детектовао када је око отворено или затворено, што би објаснило зашто је толико људи ослепело након инјекција. Чип сензора светлости затим пружа повратне информације мањим чиповима како би знали када да се активирају, па знају када је око отворено и тело будно.
Природа не ствара праве линије и праве углове. Само човек и машина то раде. У овом случају, на нивоу нанотехнологије.
Хвала Ickonic-у на креирању овог видеа и Гарету Ајку на његовом практичном стилу презентације. Хвала The Exposé-у на истицању приче и видеа.
Најмање две различите врсте сензора (La Quinta Columna), један или више врста у телу који извештавају о откуцајима срца, крвном притиску итд. Мањи, који могу да пређу крвно-мождане баријере, мењају понашање и мисли.
Све је то у студијама, свима. Објављено.
Линковао сам овај видео неколико пута, идите до краја, око 5 минута, тамо су наведене све студије, свако може да их провери.
Од 19:55 – наука:
https://www.brighteon.com/470607bc-7d99-4d87-9f97-3dc7a9a564a4
Госпођо Грундел, имате толико енергије - не знам колико сте речи данас откуцали? Вероватно више него што могу да замислим!
Не, не покушавам, покушавам да спасем животе – то даје мало енергије, али после 3 године „борбе“ и мочења у супротном смеру, уморан сам. Исцрпљујуће је када морате да се расправљате са ботовима који воде наратив, гласовима од поверења или чак са чувеном бригадом 77 дезинформација из Велике Британије. (чланак у „Британској колумни“, варају нас док су плаћени од пореза) док људи мртви или умиру близу вас зато што су ПОВЕРОВАЛИ у лажи и прихватили отровну вакцину.
Извини, пропустио сам твоју суштину?
Не мислим да је постојала нека посебна „поента“ како тврдиш, само да сам приметио да имаш превелику еванђеоску ревност да изнесеш истину на видело. ти разумети истину. Ово није критика, уз ово речено, грешке постоје са свих страна.
У праву си за „бригаду дезинформација 77“ и много тога другог, ипак, тешко је за наивног будалу попут мене да схвати све контрадикције које обилују, зар се не слажеш? Постоји тако нешто као лажна премиса, зар не?
Прочитајте први коментар на овај чланак!
Људи ослепе из много разлога. У случају ињекције, највероватније је крвни угрушак блокирао доток крви до ока, убијајући ткиво и узрокујући слепило. Не будите лаковерни!
Недавно сте објавили чланак у којем се наводи да је др Дејвид Кол доказао да у смртоносним ињекцијама НЕМА МИКРОКОЛА. ЗАШТО ДАЈЕТЕ ОВОМ ИДИОТУ ПУБЛИКАТИТЕТ? Ми већ ЗНАМО или БИ ТРЕБАЛО ДА ЗНАМО да у ињекцијама НЕМА МИКРОКОЛА. Чак ни немамо технологију за то! Нико нема. Људи се НАДАЈУ да ће је једног дана имати, али је САДА немамо. Штавише, формирање микрокола захтева урањање у течности које су токсичне за људско тело. Она НИКАДА не би могла да се формирају у људском ткиву или крви. Недавно сам се много пута расправљао са коментаторима о овом питању. Мислим да имате извесну одговорност што не дајете публицитет људима који не знају о чему причају, посебно без представљања доказа од људи који знају боље. ***УЗДИШ!***
Чак и ако претпоставимо, зарад аргументације, да су ови квадрати произведени, они ЈОШ УВЕК НИСУ МИКРОКОЛА. Иначе, овај доктор нема акредитиве да изнесе такву тврдњу. Др Кол ИМА.
Има много штетних ствари у вакцинама, али изношење ове тврдње чини нас који се противимо овим вакцинама и мандатима идиотима. Дискредитује нас. Готово сигурно је то лажна застава ПРОРАЧУНАТА да нас дискредитује. Молимо вас, немојте штампати лажи. Имате слободу штампе. Користите је одговорно!
Др Рајан Кол. Извините.
Није ништа „демонстрирао“. Једноставно је изнео своје закључке.
„Мислим да имате извесну одговорност да не дајете публицитет људима који не знају о чему причају, посебно без представљања доказа од људи који знају боље.“
Одговор: Немате доказ да не знају о чему причају. И јесу представили и Колову страну (ако на њега мислите под „људима који знају боље“).
„Иначе, овај доктор нема акредитиве да изнесе такву тврдњу. Др Кол ИМА.“
Одговор: Кол је имао прилику да докаже своје тврдње и/или одговори на образложење које су ти момци навели за то да је ово електронско коло или графен и да каже зашто је то погрешно. Није урадио ни једно ни друго. А то је обавезно. Чињеница да је специјалиста не значи да то није обавезно.
„Молим вас, не штампајте лажи. Имате слободу штампе. Користите је одговорно!“
Одговор: Докажите да су то лажи. Док ви, Кол или било ко други не можете, ови новинари су у праву што ово извештавају. Новинар би требало да извештавају о сваком могућем објашњењу.
Аргументи позвања на ауторитет нису докази или докази.
Не можеш доказати да нису, али си користио најстарију технологију икада, покушао си да дискредитујеш Ла Кинта Колумну и мене такође.
Изнели сте невероватно „искуство“ (52 године) вашег такозваног (и заснованог на вашим бројкама).
Можете ли га, молим вас, позвати на разговор? Мој муж, виши мрежни инжењер, спреман је да помогне са детаљима о овим колима на много професионалнији начин него што бих ја могла.
ХАЈДЕ ДА ТО РАЗГОВОРИМ, ПОКАЖУЈУЋИ ДОКАЗЕ, МОЛИМО ВАС?
Очигледно си заборавио да прочиташ чланак.
Можда би требало да погледате интервју између Дела Бигтрија и др Рајана Кола и научите нешто чињенично.
Џо Бајден је управо издао напомену о слању милијарди долара за финансирање овога.
Коло је у патентима, према Карен Кингстон.
Рајан Кол је контролисана опозиција. Полуистине, пола лажи. Људи мисле да је смешно када кажете да су чиповани. Толико су веровали у лажи да су сада лажи за њих постале истина. Стога, права сурова истина постаје превише екстремна да би се у њу веровало. Многи истраживачи широм света су експериментисали са блутут сигналима MAC адреса и сви су открили да вакцинисани емитују блутут сигнале. Свако ко има телефон са блутут скенером може да пронађе ове сигнале. Неидентификоване MAC адресе које НЕМАЈУ ПРОИЗВОЂАЧА не могу постојати. IEEE неће дозволити ниједном произвођачу да производи уређај без додељивања блока MAC адреса. Сви ови MAC адресни сигнали немају информације о произвођачу и то је исто где год да идете у свету. Ова једноставна чињеница сама по себи доказује да постоји нанотехнологија у ињекцијама.
Хајде, сваки чип мобилног уређаја има геолокализациону МАЦ адресу.
Видљиво тек од почетка вакцинације? Јер пре тога никада нисмо видели неидентификован МАК-ови се појављују у гомили.
Поред тога, тестиран је и овај део (можда је то други извор). Људи су замољени да или искључе своје мобилне телефоне или да их оставе код куће. Могао сам да „видим“ MAC рачунаре својих комшија кроз зид, али ми их немамо без обзира да ли су нам телефони испред нас или су смештени у Фарадејев кавез.
Поред тога, геолокализација или не, са искљученим блутутом не можемо да видимо једни друге уређаје.
Заправо јесмо. А ако ми не верујете, питајте било ког радника у електроници у вашем комшилуку.
Ценим свакога ко се удуби у тајни садржај „ковид вакцина“. Теорија о микроколоима може се на крају показати тачном или нетачном, међутим, потребно нам је више људи који ће извештавати о својим истраживањима ковид вакцине, јер фармацеутске компаније не нуде никаква уверљива објашњења за примећене нежељене ефекте вакцине. Истина ће на крају изаћи на видело. Запамтите, теорија завере је само теорија док се не докаже тачном.
7 од 9, Терцијарни додатак Униматрице Један.
Само користите LE Bluetooth скенер и видећете све те јадне убоде. То су нано примопредајници.
Прескочи Б/С музику на почетку, молим те.