Бреакинг Невс

Ако не знамо шта се налази у вакцинама против Ковида, како можемо знати шта раде?

Молимо вас да поделите нашу причу!


Неки истраживачи проналазе графен, док други не. 

Постоји много извештаја о деградираној иРНК ниске чистоће, док други истраживачи откривају да је нема.

Пошто уговори произвођача вакцина забрањују независну анализу њихових „вакцина“, тешко је легално добити довољно узорака, из широког спектра серија и локација, да би се утврдило шта се заиста дешава.

Графен или не, иРНК или не, потребна нам је транспарентност и одговорност, и то сада, написао је СпартакНе само да би кампање убризгавања Ковида требало одмах да престану, већ би требало спровести и потпуне истраге и широку независну анализу садржаја ових ињекција.

Немојмо изгубити контакт... Ваша влада и велике технолошке компаније активно покушавају да цензуришу информације које је објавио The Екпосе да задовоље сопствене потребе. Претплатите се на наше имејлове сада како бисте били сигурни да ћете добијати најновије нецензурисане вести у вашем пријемном сандучету…

Останите ажурирани!

Останите у току са вестима путем имејла

Утовар


Опречни докази

Већ више од годину дана, Рикардо Делгадо, Пабло Кампра и други тврде да ињекције Ковида садрже наночестице графен оксида. Чак је и ова тема покренута као питање у Европском парламентуУ међувремену, Др Андреас Ноак је идентификовао да је то био графен хидроксид, а не графен оксид. 

Од јула 2021. године објавили смо бројне чланке о графену пронађеном у узорцима бочица за ињекције против Ковида, а најрелевантније смо навели на крају овог чланка. Али не проналазе сви истраживачи исте састојке. На пример:

  • У јуну, Тим Кевина Мекерна је наступио сопствену спектроскопску анализу узорака Фајзера и Модерне. Оно што су пронашли изгледало је као физиолошки раствор са разним металима у њему. Без графена, али ни без иРНК.
  • У августу, Колеге Стива Кирша су наступиле анализа четири бочице, две од Модерне и две од Фајзера. Пронашли су полиетилен гликол („PEG“), што указује на то да су пронашли липидне наночестице, али није било доказа о иРНК.
  • Прошле недеље, Гледалац у Аустралији је објавио чланак, о самоорганишућим структурама у узорцима вакцина које су престале да се самоорганизују када су стављене у Фарадејев кавез. Самоорганизовање наночестица путем сакупљања енергије је тема текућег истраживања. Технички термин за ову врсту ствари је наноархитектоника.

As Спартак је приметио, могуће је да су све ове супротстављене анализе, појединачно, тачне, ако претпоставимо да различите серије ињекција могу садржати различите „експерименте“. Неке могу садржати графен. Друге могу бити плацебо или не садрже ништа више од разних токсичних метала. „Тренутно, због супротстављених наратива и ограничених података, тешко је донети суд“, написао је Спартакус.

Дефинитиван одговор на питање „шта се заиста налази у вакцинама“ захтеваће више анализа бочица вакцине. Много више. Различите серије, са различитих географских локација. 

Ово је веома компликовано легално урадити. Уговори произвођача вакцина са нашим владама заправо не дозвољавају независну анализу бочица и њиховог садржаја. Ово је веома проблематично јер постоје извештаји да многе бочице садрже деградирану иРНК ниске чистоће (ако је уопште има).

Шта је заиста у ињекцијама? Спартак, 11. новембар 2022.

Додатни ресурси:

Деградирана, иРНК ниске чистоће

У марту, током међустраначке истраге коју је водио аустралијски сенатор Малколм Робертс, пензионисани аустралијски адвокат и бивши адвокат Џулијан Гилеспи дао је свој исказРекао је панелу да „вакцине“ које се масовно производе и убризгавају становништву нису исте као оне које су тестиране пре одобрења:

„[На пример] речено је да је Фајзерово клиничко испитивање спроведено са интегритетом иРНК од 72%... након што су добили одобрење и кренули у комерцијалне операције... нису могли да постигну стабилност интегритета иРНК... ​​У журби да ово изнесу на тржиште и одобре, регулаторне агенције, ФДА заједно са ЕМА, заједно са енглеским еквивалентом, МХРА, изненада су спустиле захтев за интегритетом иРНК на 50%.“

У јуну, Вести са пробног места објавио чланак о процурелим имејловима Европске агенције за лекове („ЕМА“) и другим поверљивим извештајима везаним за Фајзер, који су потврдили Гилеспијеву изјаву. Истичући неке информације из овог чланка, Спартакус је написао:

До краја новембра 2020. године, регулатори, укључујући америчку FDA, Европску агенцију за лекове, Health Canada и британску MHRA, били су свесни значајног губитка интегритета РНК комерцијалних серија (~55% интегритета мРНК) вакцине Pfizer-BioNTech... Ово је EMA класификовала као „велики приговор“ заједно са примећеним видљивим честицама, које су класификоване као „нечистоће“.

Процурела PowerPoint презентација састанка између Pfizer-BioNTech-а и EMA од 26. новембра открила је како је овај главни приговор шокантно „решен“ - спецификација интегритета РНК је једноставно смањена на 50%, стога је половина свих молекула мРНК у комерцијалним серијама смела да буде скраћена (не интактна).

Шта је заиста у ињекцијама? Спартак, 11. новембар 2022.

Можда је било намера да је шиљасти протеин изведен из вакцине у основи исти као шиљасти протеин SARS-CoV-2, али постоје докази који указују на то да ствари нису ишле по плану, wrote (написано) Да се ​​разумемо„У ствари, можда добијамо непознате протеине генерисане из вакцина против Ковида-19.“

У септембру је Џонатан Вајсман одржао презентацију под називом „Вакцине против Ковида-19: Шта је требало да вам се каже'.  Вајсман је стручњак за сајбер безбедност и хонорарни независни истраживач у области биолошке безбедности, оперативних истраживања и теологије.

У својој презентацији, Вајсман је обрађивао причу о пореклу вируса SARS-CoV-2; да су познати безбедносни ризици „вакцине“ безобзирно игнорисани од стране фармацеутских компанија, регулатора и влада; да су докази о штетности вакцине потпуно непорециви из више углова и са становишта филозофије науке. 

A копија слајдова његове презентације може се наћи на његовој веб страници'Сви ризици'.

У опису испод његовог видеа на Јутјубу налази се детаљан индекс његове видео презентације са временским ознакама. Уградили смо видео испод да бисмо почели од пододељка под називом „Лекције научене из генске терапије фактором IX„(почетак временске ознаке 18:16).“

мРНК у ковид ињекцијама је оптимизована по кодонима како би се повећала количина произведеног шиљковог протеина. Кодони се састоје од било које триплетне комбинације четири нуклеотидне базе: аденина (А), гванина (Г), цитозина (Ц) или урацила (У). На пример, кодон би био CGG.

Оптимизација кодона је техника којом се додају C или G нуклеотиди тако да пропорционално чине већи део генетског кода. Оптимизација се врши тако да се производи више протеина. У случају SARS-CoV-2 и његове вакцине, протеин је „шиљни“ протеин. mRNA у Covid ињекцијама је оптимизована по кодонима тако да се у нашем телу производи више „шиљног“ протеина.

Вајсман је објаснио три разлике између иРНК оптимизоване за кодоне, као у вакцинама, и иРНК која није оптимизована, „дивљег типа“. Трећа разлика, рекао је, је „осетљивост на варење ензимима или протеолитичким ензимима који цепају или секу протеине“.

Другим речима, шиљасти протеин који се производи у нашим телима као резултат Ковид инјекција је подложнији ензимима у нашим телима који га секу. Ово је поред тога што чак половина молекула мРНК није нетакнута када се убризгају, производећи непознате протеине, као што је приметио Вести са пробног места Да се ​​разумемо.

Због разлика у начину на који се понаша иРНК оптимизована за кодоне, протеин се другачије савија. „Знамо да погрешно савијени протеини могу потенцијално допринети неуродегенеративним поремећајима, то је оно што они знају“, рекао је Вајсман. „Дакле, то је непромишљен ризик“, рекао је, „који би могао учинити вакцину опаснијом од вируса.“

https://www.youtube.com/watch?v=f6zqb8RTgkE&t=1096s
Џонатан Вајсман о вакцинама против Ковида-19: Шта вам је требало рећи, 30. септембар 2022. (50 минута)

Сасвим је јасно да Модерна и Фајзер нису баш били искрени у погледу безбедности или квалитета својих производа. Као што је Спартакус закључио:

Овде има много информација које треба прикупити, а нове информације се појављују сваке недеље. Да је овај скандал који се полако шири у позадини био широко познат, размере реакције би биле библијске.

Да ли постоји дефинитиван доказ да вакцине садрже графен? Не постоји. У ствари, не постоји чак ни дефинитиван доказ да садрже иРНК. Људи, међутим, имају нежељене реакције на ове вакцине, тако да мора постојати специфичан механизам који стоји иза ових повреда.

Графен или не, иРНК или не, потребна нам је транспарентност и одговорност, и то одмах. Не само да кампање вакцинације против Ковида-19 треба одмах да престану, већ треба спровести потпуне истраге и широку независну анализу садржаја ових вакцина, јер са моје стране, генерални директори Модерне и Фајзера требало би да буду у затвору.

Шта је заиста у ињекцијама? Спартак, 11. новембар 2022.

Списак неких од извора The Exposé-а који се односе на графен:

Ваша влада и велике технолошке организације
покушајте да утишате и искључите The Expose.

Зато нам је потребна ваша помоћ да бисмо осигурали
можемо наставити да вам доносимо
чињенице које мејнстрим одбија.

Влада нас не финансира
да објављују лажи и пропаганду на својим
у име као што су мејнстрим медији.

Уместо тога, ослањамо се искључиво на вашу подршку. Зато
молимо вас да нас подржите у нашим напорима да донесемо
ви искрено, поуздано, истраживачко новинарство
данас. Безбедно је, брзо и једноставно.

Молимо вас да изаберете жељени начин испод како бисте показали своју подршку.

Останите ажурирани!

Останите у току са вестима путем имејла

Утовар


Молимо вас да поделите нашу причу!
аутор аватар
Рода Вилсон
Док је раније то био хоби који је кулминирао писањем чланака за Википедију (док ствари нису доживеле драстичан и неоспоран обрт 2020. године) и неколико књига за приватну употребу, од марта 2020. године постао сам истраживач и писац са пуним радним временом као реакција на глобално преузимање које је дошло до изражаја појавом ковида-19. Већи део свог живота покушавао сам да подигнем свест о томе да мала група људи планира да преузме свет за своју корист. Није било шансе да седим скрштених руку и једноставно их пустим да то ураде када направе свој последњи потез.

Категорије: Бреакинг Невс, Свет Вести

Означено као:

0 0 гласова
Чланак Оцена
Пријавите се
Обавести о
гост
45 Коментари
Инлине Феедбацкс
Погледајте све коментаре
ГунделП
ГунделП
Пре КСНУМКС година

"Неки истраживачи проналазе графен, док други не. "

Прва реченица је лажна вест или, ако желите, лоше истражена.
Чак је и др Кол ухваћен у лажи – а Ла Кинта Колумна је то открила.
Немци су лагали, пронашли су графен.

Такође, како би било шта друго, протеини, мРНК итд., могло да вам да МАК? Магнетизам?

https://www.laquintacolumna.info/translations/they-knew-everything-download-and-save-this-video-as-incriminating-evidence/

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

Извини, обмањујућа прва реченица би боље одговарала.
Шта је са извештајем британске лабораторије који је тада објавио Expose? Био је пун графена-овог, графена-оног, шта је са извештајем др Кампре који је био званичан? Како онда други нису могли да пронађу графен? Да ли су испитивали бочице са плацебом? Мало вероватно.

Или само још једна диверзија пажње како би се покушало дискредитовати информације о графену?
Камприн извештај:
https://www.laquintacolumna.info/#

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Рода Вилсон
Пре КСНУМКС година

Не, као ни ти. Молим те, објасни мени и твојим осталим читаоцима како иРНК или шиљасти протеин могу изазвати магнетизам код вакцинисаних и како су били способни да изграде нанотехнологију и емитују МАЦ адресе, хвала Рода.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Рода Вилсон
Пре КСНУМКС година

Одговорио бих ти кад бих могао, покушао сам са другог рачунара неколико пута. Да видимо…

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

У реду, онда је одговор: пошто немам безброј времена да проверим поплаву дезинформација о свему, одлучујем о кредибилитету на основу доказа које покажу (као у случају графена, док нисам видео ниједан доказ за иРНК или шиљасти протеин) и на основу мог знања о тој теми и на основу личне провере – ако то могу да урадим као у случајевима магнетних извештаја који долазе од људи или да смо имали магнетну кишу.

Боб - Доста
Боб - Доста
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

Та ствар са Спајковим протеином је јадна ствар, наводно је дискредитована.

Што се тиче иРНК... ​​која наводно интерагује са нашом ДНК (или на неки начин утиче на њу), мени то нема смисла јер имамо само око 10 процената наше ДНК која нам је заједничка.

И ево у чему је ствар за мене... Имам осећај да нам нешто недостаје; нешто велико такође. Континуирано нам се достављају информације и ми склапамо решења која одговарају информацијама које имамо... Мислим да нас играју... или барем нешто недостаје. На пример... све делује тако очигледно, ствари попут веб странице ВЕФ-а – зашто је тамо да је сви виде?; осим ако се не своди на битку за душу.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Рода Вилсон
Пре КСНУМКС година

Не бих био толико сигуран у вези те трансхумане агенде. Не иде добро за сада, пре убија људе и изазива болести, док је с друге стране то ЗАМКА да вам влада – „поједете пилулу и течно говорите други језик“ или имате „суперменске квалитете“. Не мислим тако, кад би било могуће, користили би је на себи као да живе „заувек“.

Оно што је видљиво јесте само убијање, обележавање и покушај успостављања потпуно контролисаног света. Разлог за то, ако је CA Fitts био у праву, јесте да су све украли, монетарни систем ће се срушити и да би нас спречили да делујемо уједињено и осветимо се, морају да униште што више њих, док нас забављају (забављају) током процеса.

Боб - Доста
Боб - Доста
Одговарати на  Рода Вилсон
Пре КСНУМКС година

Знамо много више од тога, Рода, и можемо видети да је много тога што знамо сада на месту... али ово је за њих шаховски потез на којем су радили деценијама / чак и вековима.

АКО радимо заједно, и даље сам уверен да ћемо их победити, али наш највећи недостатак у овом тренутку је то што не разумемо у потпуности њихов план... ово је дугорочни план, као што је горе наведено – осмишљен и планиран деценијама (са свим новцем и контролом коју имају)... имамо још много тога... али можемо се борити против њих корак по корак јер не радимо ништа... али морамо разумети целокупну слику...

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Боб - Доста
Пре КСНУМКС година

????
„Малезијски лекар погубљен због давања ковид ињекције! (Видео)“ (SOTN, јуче)

Боб - Доста
Боб - Доста
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

Чудно, управо сам то добио имејлом од некога из UK Column... гледам малезијске новине (наравно, на енглеском), али нисам могао да нађем доказ... било би дивно ако је истина. Хвала.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Боб - Доста
Пре КСНУМКС година

Делим тај осећај. Забављају нас, бомбардују нас огромном количином информација, где бих рекао да је 90% или чак и више лажних информација.
Док се у позадини одвија највећи трансфер богатства.

Боб - Доста
Боб - Доста
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

Да – трансфер богатства и лишавање народа имовине.

Већ сам ово поменуо, али за мене ово само сумира = https://riseuptimes.org/2015/01/11/ukraine-agreed-to-a-monsanto-land-grab-to-get-a-17-billion-loan-from-the-international-monetary-fund-imf/

1 од милиона ствари које се дешавају…

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Рода Вилсон
Пре КСНУМКС година

Не слажем се са тим, морате филтрирати ко је поуздан извор информација, а ко није због ограниченог времена. Чак и са онима који су били поуздани у прошлости, морате бити опрезни, ствари се могу променити.

Ове такозване породице на врху могле су да одрже своју моћ стотинама или чак хиљадама година, увек контролишући опозицију како би спречиле праву. Они су ти који су започињали сваки „-изам“ како би временом и у своју корист променили политичку структуру.

Постоји ли доказ? Ако постоји, пратите извор, ако не, склоните га док они или не покажу доказ или док се не уверите да су вас обманули. Једноставно колико год је то.

Боб - Доста
Боб - Доста
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

Само претпостављам, али су све време планирали бројне вакцине за овце, па да би „сакрили“ стопе смртности или могућност контроле (путем магнетних веза или шта год), користе различите серије у различито време.

У сваком случају, у мојој групи смо разговарали о томе како нас играју... ако ме сећање добро служи, прво се све сводило на етилен оксид, затим ПЕГ, па на графен оксид, а онда су почеле да стижу вести о графен хидроксиду... игра „изазивања забуне“ коју играју (њихово друго највеће оружје)...

Ако је све ово истина о томе како нас претварају у ходајуће, зомбифициране, контролисане Dell рачунаре, повезане једни са другима; један од Graphene производа је савршен, јер је магнетан.

Погледајте шта мислите о овоме – https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fphy.2018.00149/full

П.С. Мој проблем је што не могу да разумем како могу да контролишу ове такозване наночестице.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Боб - Доста
Пре КСНУМКС година

Погледаћу касније, извињавам се, још увек споро читам енглески, а имао сам и других обавеза.
Делгадо (и тим) су то лепо саставили и детаљно објаснили како функционише, како се може контролисати.
Знали су да је у питању графен јер је Шпанија била водећа земља у његовој производњи и истраживању, повезали су тачке на шта треба обратити пажњу када су схватили да су вакцинисане особе магнетне и почели су да траже материјал који би могао да га изазове.
Такође, ЕУ је дала богатство за истраживање графена, „чудесног материјала“.

У прошлости сам понудио два видеа како бих склопио слику. Један од њих је био интервју са Делгадом где он детаљно објашњава како то функционише и може ли се користити.
https://www.brighteon.com/936df8eb-df02-4cc4-bd83-6b14e9cbaa27

Други је био видео Мика Андерсона који приказује студије, науку која стоји иза тога, а такође објашњава нанотехнологију од најмањег до највећег (сложенијег) дела и како функционише, како се може користити и како се може усмеравати.
На крају овог видеа наведене су студије које су користили да би саставили слику.
https://www.brighteon.com/470607bc-7d99-4d87-9f97-3dc7a9a564a4

Боб - Доста
Боб - Доста
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

ГунделП

Не брините, не журите или игноришите... и хвала на видео снимцима. Заправо сам их видео и потпуно их разумем.

Мислим да сам рекао да сам хемијски инжењер, тако да разумем нешто - не у потпуности медицинску/биолошку страну.

Само да се застава вијори док можемо; Графен је супстанца из Велике Британије са Универзитета мог тате.

https://www.graphene.manchester.ac.uk/

(Чудно је да је и он белац, али изгледа да нико други није)

Професор машинског инжењерства…

?, али му је управо прошао рок трајања... али зна много о томе.#

Желим вам леп викенд, видимо се у понедељак... Немац, Аустријанац?> само погађам (обично грешим)

Ронда
Ронда
Пре КСНУМКС година

Карен Кингстон серија: Сабстек има патентне састојке Документација: (Паразити, бактерије, врсте графена) БЕСНИЛО ЗМИЈСКОГ ОТРОВА: https://karenkingston.substack.com/p/part-10-mrna-technology-was-invented „Важно је напоменути да су патентиране 'две пролинске мутације' (S-2P) токсини из синтетички рекреираног змијског отрова и вируса беснила.“

Токсини у вакцинама COMIRNATY које је одобрила FDA класификовани су као неуротоксини. Према професору Џејмсу Ђордану, саветнику DARPA-е и америчке обавештајне заједнице преко своје организације HDIAC, токсин змије Краит и токсини кобре класификовани су као неурооружје.

Џејмс Ђордано пише да „неурооружје укључује лекове за деградацију физиолошких и когнитивних функција и/или за промену емоционалних стања како би се утицало на жељу или способност за агресију и борбу; органске токсине који могу изазвати неуромускуларну парализу и смрт“;

Ђордано јасно наводи да се лекови (или „вакцине“) могу користити за смањење физичких и когнитивних способности и повећање или смањење различитих емотивних стања, укључујући способност за агресију или борбу. Ако се питате: „Зашто се Американци нису ујединили да спасу човечанство“, ово је ваш одговор.

Ђордано даље наводи да „микробни агенси (нпр. бактерије и вируси – укључујући „био-хаковане“, генетски модификоване организме) могу изазвати различите нивое морбидитета – или морталитета, и бројне технологије које се могу користити за промену сензорних, перцептивних, когнитивних и моторичких функција“.

Џејмс Ђордано јасно наводи да се биохаковани, генетски модификовани ТЕХНОЛОГИЈСКИ ОРГАНИЗМИ могу назвати ВИРУСИМА. Вирус SARS-CoV-2 није вирус. SAR-CoV-2 је паразит вештачке интелигенције који је оружје за масовно уништење, делом биологија, делом технологија (вештачка интелигенција).

Ово биолошко оружје вештачке интелигенције налази се у свим мРНК вакцинама против COVID-19. Биолошко оружје се обмањујуће назива шиљастим протеинима, липидима и мРНК, тј. „КОМИРНАТИ садржи 30 мцг мРНК која кодира вирусни (С) гликопротеин (шиљасти протеин) SARS-CoV-2.“ ... — „“ Џејмс Ђордано јасно наводи да се биохаковани, генетски модификовани — ТЕХНОЛОГИЈА-ОРГАНИЗМИ — могу називати ВИРУСИМА. — Вирус SARS-CoV-2 није вирус. — SAR-CoV-2 је паразит вештачке интелигенције — то је оружје за масовно уништење, делом биологија, делом технологија (вештачка интелигенција).“

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Ронда
Пре КСНУМКС година

Карен Кингстон је бивша запослена у Фајзеру која се појавила одмах након што је Ла Кинта Колумна објавила њихове налазе, а власт више није могла да их порекне.
Она – баш данас – почео је да брбља о вирусимаПлатформа која ју је прославила била је Stew Peters Network, још један сумњив извор информација. Stew Peters је интервјуисао La Quinta Columna – само једном – али тај једини пут су некако успели да пронађу тако лошег преводиоца да Делгадови одговори нису имали смисла ЗБОГ ЛОШЕГ ПРЕВОДА.
Ардис, који је смислио глупости са змијским отровом, имао је много више времена на екрану и управо је почео да продаје своје производе за лечење змијског отрова.
Питерс је само једном дао простор Марку Стилу, обећавши да ће га поново позвати, али то се није догодило.

О чему очигледно не желе да разговарају је:
графен у вакцинама
ефекат 5G и његова права сврха

Иако је у стварности Ла Кинта Колумна објавила да нису пронашли никакав биолошки материјал у воску, пошто су били први који су пронашли графен, нису имали разлога да лажу. Сви они који су дошли после њих са „истином“ (када је истина већ била откривена) само су следили њихов пример, док су многи додавали још једну „причу“ причи.

Графенске наноцеви у мозгу су заправо „неуротоксини“, нема потребе тражити више, али покушај да нас забаве све новијом и новијом диверзијом је очигледно огроман. Да се ​​појача и страх, страх, јер је страх алат који вас спречава да размишљате јасно.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

Ово је из Експоза, снимак екрана од пре око годину дана, кладим се да могу да кажу која је британска лабораторија испитала 3 различите врсте ковид вакцина и дала лабораторијски извештај о својим налазима или могу да питају оног ко је пружио доказ да САДРЖЕ ГРАФЕН.

Ронда
Ронда
Пре КСНУМКС година

Ковид: • HCQ је деловао у Индији, то је антифунгални лек против „црне буђи“, маске. HCQ није деловао у Јужној Америци. • Ивермектин против паразита је деловао у САД, али не и у Индији нити у Јужној Америци. • „CDS“ је деловао у Јужној Америци, САД и свим земљама укљученим у двоструко слепе студије. Андреас Клакер је објашњавао како „CDS“ делује као средство против змијског отрова (паразитског, гљивичног, крвних угрушака...) и на – све варијанте Ковида – пре него што је било какво извештавање о састојцима против змија и беснила било међународна дискусија. Можда је Брајан Ардис био упознат са истраживањем Андреаса Клакера. Еурагвај је прилагодио „CDS“ као третман за Ковид, клиничка испитивања су документована у Јужној Америци.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Ронда
Пре КСНУМКС година

На почетку је др Кауфману постављено питање о овој теми. Постоје упале плућа изазване црвима у одређеним деловима Земље – обично у сиромашним подручјима – његова индиција је била да би средства за дехелминтизацију могла да делују тамо где је стварна упала плућа била због њих, али је такође означена као ковид.

Ронда
Ронда
Пре КСНУМКС година

Роберт О. Јанг, доктор наука, натуропатски практичар
нов КСНУМКС
КСНУМКС мин

„Моћ графена – 6 протона, 6 неутрона, 6 електрона или 666 жиг звери“ https://www.drrobertyoung.com/post/the-power-of-graphene-6-protons-6-neutrons-6-electrons-the-mark-of-the-beast-666

Особа
Особа
Пре КСНУМКС година

Ричард Д. Хол (електроинжењер) такође није могао да пронађе MAC адресе које је емитовало (а које се нису могле објаснити) 10 отрованих људи које је истраживао (направио је неку Фарадејеву кабину и натерао људе да уђу у њу).

Дејвид Фергусон (програмер софтвера) му је рекао, у вези са неким пронађеним MAC адресама, „...Ове MAC адресе, то су заправо Bluetooth огласне адресе...“ (оба су од 48 бита). Са другим „пакетима“ који су се појавили, рекао је: „А онај други који сте пронашли, па, погодите шта је то? Када погледате у пакет, добићете ово UUIDFD6F. Ако то потражите на интернету, видећете да је то универзални ИД сервиса за обавештавање о изложености компаније Google и Apple, другим речима, то је…“ пакет за праћење контаката који се шаље“ (50:04 у http://www.onenewspage.com/video/20220215/14343316/Brain-Jabbed-Part-of-Richard.htm )

Ричард није искључио могућност да COVID трови имплантирају ствари које дају MAC адресе, али их није могао пронаћи код 10 људи које је истраживао.

Ричард је постулирао да „морате скенирати више од само 5G ако желите да покушате да одговорите на ова питања“. Каже да му је потребан 6G анализатор спектра, али није успео да га набави.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Особа
Пре КСНУМКС година

Жао ми је, али ово је једна од највећих глупости коју сам икада чуо од почетка преваре са вирусом изазваном ковидом.

MAC је протокол, првих 6 карактера или бројева се увек односи на произвођача. Такође, требало би да га емитују за везе како би вам помогли када желите да повежете свој блутут миш са рачунаром итд. Емитују нешто попут „хеј, овде сам, ја сам блутут миш, да ли желите да га упарите са мном?“.
Али ови МАК-ови не емитују ништа слично, након провере не могу се идентификовати (нема имена произвођача нити имена уређаја). Њихов број знатно расте када их проверавате на месту са пуно људи. Не могу доћи са телефона из два разлога, прво: већина људи не држи блутут укључен јер брзо празни батерију, а друго, зато што нису многи довољно писмени да сакрију име уређаја.
И покушали су да то сакрију, нови Андроид без помоћи додатне апликације Блутут скенер их неће приказати, ајфони их неће приказати.

У каснијем коментару сте поменули Фарадејев кавез који је човек тестирао под Фарадејевим апаратом – у овом тренутку не могу да одлучим да ли је он једноставно лажов који покушава да сакрије злочин или је једноставно пропустио тај део информације коју нанотехнологија поново и поново раставља у зависности од бежичног „окружења“, нпр. сама се саставила близу рутера и раставила даље од њега. (Тај део ми се чинио прилично чудним, али се не може искључити.)

Шта је реклама на гробљима? Само зато што људи проверавају гробља и свеже сахрањени такође емитују МАК, један је проверен и под Фарадејевим апаратом (не леш је био у Фарадејевом апарату, Фарадејев кавез је био стављен на гроб, а мерни алат је био унутра).

Водили смо ову дебату пре око годину дана, овде на Expose-у, када је и сама Рода пронашла MAC-ове. Ми смо ИТ професионалци, ја сам само скромни MCP, а мој муж је виши мрежни специјалиста (инжењер), тако да слободно верујте да знамо о чему причамо.

Тестирали смо феномен МАЦ, долазе од људи и само вакцинисани јесу (87% њих), невакцинисани немају ниједну.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  Рода Вилсон
Пре КСНУМКС година

Зашто? И ти си то видео. Управо си признао у овом коментару. Такође си обећао даља истраживања тада и приметио си да се МАК-ови мењају, дао си назнаку онога што је касније Делгадов тим потврдио, да су динамични.

Што се тиче додатних истраживања, нико те није спречавао да то урадиш, могао је то бити сенсациони чланак, али си одлучио да не урадиш – из неког разлога.

С друге стране, наставио сам са тестирањем, али пошто немам блиских пријатеља који су вакцинисани или породицу у овој земљи, у мало сам тежој ситуацији да континуирано проверавам 1-2 особе да бих разумео како то функционише.

Међутим, у видеу Мика Андерсона који сам управо повезао са Бобом, Мик Андерсон је напоменуо да време емитовања није константно.

Што се тиче оних 86% (извињавам се, било је 86, али 87), неки су можда били плацебо, или су неки можда лагали о статусу вакцинације – сетимо се да је у Шпанији био велики скандал због лажних вакциналних дозвола. Такође је могуће да су неки срећом разградили и избацили графен.

"Ниједан од 137 пацијената које сам питао није одбио да одговори. Ако би одговор био потврдан, питао бих их коју врсту вакцине су примили, када и да ли су имали неке нежељене реакције. Онда бих их питао да ли имају мобилне телефоне или електронске уређаје као што су бежичне слушалице или таблети, и ако јесу, замолио бих их да их искључе. на тренутак. Када би га искључили, на мом мобилном телефону, обично би један од уређаја који су регистровани на Блутут нестао. 

Од стотина… Ево резултата. 

Од 137 испитаних пацијената, 112 је рекло да су вакцинисани, а 25 да нису вакцинисани. Ниједан од пацијената који су рекли да нису вакцинисани није регистровао на мом мобилном телефону било који уређај доступан за Bluetooth везу, након што је осигурао искључивање свог мобилног телефона, ако га је имао. Код 96 пацијената од 112 који су рекли да су вакцинисани, од којих је 96 од 112 искључило своје електронске уређаје ако су их носили са собом, на екрану мог мобилног телефона је остао MAC код, који сам већ забележио у својим белешкама поред медицинске историје пацијента. 

Протумачио сам да је то код који је сам пацијент носио и да је, заправо, када је напустио ординацију, напуштајући зграду, нестао са мог мобилног телефона. Овим једноставним посматрањем током јула и августа, успео сам да потврдим да 100% пацијената који кажу да нису вакцинисани не повезују ниједан контактни уређај са мојим мобилним телефоном путем Блутута. Али 86% оних који су рекли да су вакцинисани генерисало је МАЦ адресу на мом мобилном телефону. То су запажања, и из њих произилазе многе сумње и питања. "

https://www.orwell.city/2021/11/MAC.html

Особа
Особа
Одговарати на  ГунделП
Пре КСНУМКС година

Да, гробља су била занимљива. Видео сам видео где су неки момци отишли ​​на гробље са Фарадејевим кавезом. Било је то давно, али сам прилично сигуран да су пронашли MAC адресе, мада је Ричард Д. Хол поменуо да постоје потешкоће у потпуном доказивању порекла блутут сигнала.

Сећам се да си једном рекао (мислим) да је MAC адресе сада теже пронаћи када провераваш отроване људе него што је то било пре много месеци.

Оба моја коментара на овај чланак су била иста – само сам преписао линк када је мој пост првобитно био блокиран због линка.

Слажем се са оним што Рода каже, да различите серије могу дати различите резултате, иако ја не знам ништа 🙂.

Ронда
Ронда
Пре КСНУМКС година

Роберт О. Јанг, доктор наука, натуропатски практичар
Нов КСНУМКС
КСНУМКС мин

Др Јанг, др Лав о решењима за загађење изазвано вакцинама, паразитима, аеросолима, зрачењем и још много тога
Широк спектар разговора о тренутним загађивачима животне средине, хемијским и фармацеутским вакцинама, како је крв погођена и шта људи могу да ураде да зауставе овај текући низ штетних фактора који окружују лажни Ковид и биолошко оружје вакцина пуних токсина. https://www.drrobertyoung.com/post/dr-young-dr-love-on-solutions-to-pollutions-from-vaxxxines-parasites-aerosols-radiation-more

Ронда
Ронда
Пре КСНУМКС година

Роберт О. Јанг, доктор наука, натуропатски практичар
Нов КСНУМКС
КСНУМКС мин

Шта се налази у такозваним COVID-19 „VAXXX-инама“? Део 1: Докази о глобалном злочину против човечности!
Ажурирано: пре 6 дана
др Дејвид А. Хјуз
Виши предавач међународних односа, Универзитет у Линколну, Брејфорд Пул, Линколн LN6 7TS, Енглеска dh*****@********ac.uk

АПСТРАКТ

Између фебруара 2021. и августа 2022. године, доказе о неоткривеним састојцима у „вакцинама“ против COVID-19 објавило је најмање 26 истраживача/истраживачких тимова у 16 ​​различитих земаља на пет континената користећи спектроскопску и микроскопску анализу. Упркос томе што раде углавном независно једни од других, њихови налази су изузетно слични и истичу јасну и присутну опасност да је светска популација лагана у вези са садржајем „вакцина“ против COVID-19. Ово покреће озбиљна питања о правој сврси опасних експерименталних ињекција које су до сада убризгане у 5.33 милијарде људи (преко две трећине људске расе), укључујући децу, очигледно без њиховог информисаног пристанка у вези са садржајем. https://www.drrobertyoung.com/post/what-is-in-the-so-called-covid-19-vaxxxines-part-1-evidence-of-a-global-crime-against-humanity

марлов
марлов
Пре КСНУМКС година

Затим, ту је и ова свеобухватна и осуђујућа анализа вакцина против Ковида коју не видим наведену у чланку: https://www.bitchute.com/video/btuJXs0glmla/.

ГунделП
ГунделП
Одговарати на  марлов
Пре КСНУМКС година

Озбиљно су покушали да је дискредитују. Зато што се усудила да назове преваром не само процес изолације вируса већ и такозвана научна испитивања бактерија и гљивица.

Њен интервју са др Лијем Меритом био је изванредан и сви би требало да га погледају.

https://truthcomestolight.com/virologist-dr-poornima-wagh-with-dr-lee-merritt-its-not-just-virology-thats-a-scam-most-of-pathology-is-actually-fraudulent-people-are-waking-up-very-quickly-i/

Особа
Особа
Пре КСНУМКС година

Ричард Д. Хол (електроинжењер) такође није могао да пронађе MAC адресе које је емитовало (а које се нису могле објаснити) 10 отрованих људи које је истраживао (направио је неку Фарадејеву кабину и натерао људе да уђу у њу).
Дејвид Фергусон (програмер софтвера) му је рекао, у вези са неким пронађеним MAC адресама, „...Ове MAC адресе, то су заправо Bluetooth огласне адресе...“ (оба су од 48 бита). Са другим „пакетима“ који су се појавили, рекао је: „А онај други који сте пронашли, па, погодите шта је то? Када погледате у пакет, добићете ово UUIDFD6F. Ако то потражите на интернету, видећете да је то универзални ИД сервиса за обавештавање о изложености компаније Google и Apple, другим речима, то је…“ пакет за праћење контаката „који се шаље“ (50:04 на www(dot)onenewspage(dot)com/video/20220215/14343316/Brain-Jabbed-Part-of-Richard(dot)htm).
 
Ричард није искључио могућност да COVID трови имплантирају ствари које дају MAC адресе, али их није могао пронаћи код 10 људи које је истраживао.
Ричард је постулирао да „морате скенирати више од само 5G ако желите да покушате да одговорите на ова питања“. Каже да му је потребан 6G анализатор спектра, али није успео да га набави.

Бела
Бела
Пре КСНУМКС година

Знамо неке ствари – и да, покушавају да нам то наметну због новца: Сан о савршенству и контроли?
систем контроле ума који може да обавља финансијске трансакције без штедне књижице или картице за депозит/исплату
https://outraged.substack.com/p/a-dream-of-perfection-and-control

Чиста крв1778
Чиста крв1778
Пре КСНУМКС година

Нисам вакцинисан против такозваног ковида-19. Волим да живим природно и да се бринем о себи колико год је то могуће. Трансформисао сам ковид ограничења да бих се побољшао. Уписао сам се у теретану, почео да истражујем здраве начине живота и истражио шта се крије иза ових ковид глупости захваљујући пуно слободног времена које нам дају наређујући да останемо код куће. То ми је заиста отворило очи и не видим свет онако како га видим 2019. године. Ивермектин је критикован иако су лекари доказали да делује. Можете се бринути о себи посетом... https://ivmpharmacy.com